وَفَدَینَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ

تا مسیرم به در خانه ات افتاد حسین ـ ـ ـ خانه آباد شدم، خانه ات آباد حسین

وَفَدَینَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ

تا مسیرم به در خانه ات افتاد حسین ـ ـ ـ خانه آباد شدم، خانه ات آباد حسین

وَفَدَینَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ
بایگانی

شعر مرثیه حضرت علی اکبر (ع) مهدی رحمان دوست


 

اِرباً اِربا شده ای یعنی اگر جمع شوند

همه لشکر من جمع نگردد بدنت

شبه پیغمبرمن ای علی اکبر من

علی اصغر شده ای بسکه شده ریز تنت

پیکرت شکل دگر یافته نشناختمت

عده ای بی سر وپا بسکه توراپا زدنت

بهر یعقوب ندادند مگر پیرهن یوسف را ؟

پاره پاره شده با پیکر تو پیرهنت

کفنت می کنم اما بگذار ای گل من

حل شود مشکل لاینحل یکجا شدنت

اصلا از پیکر تو چیزی مگر هم مانده

معجری باز بزرگ است برای کفنت

"العطش قد قلت" کشت مرا بابا جان

تشنه سوی حرم تشنه لبان آمدنت

پیش جسم تو علی یکدفه من پیر شدم

کربلایی شده آنقدر عقیق یمنت

بین این هلهله ها کاش که می شد یکبار

بشکفد غنچه بابا به لبان و دهنت

  • محسن اسلامی نیا

نظرات  (۱)

  • محمد علی نمازی
  • فوق العاده بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی